środa, 17 czerwca 2020

SURÓWKA MARCHEW - JABŁKO - BURAK



Składniki:
  • 2 jabłka winne
  • 2 średnie buraki
  • 6 marchewek
sos:
  • sok z limonki - polecam markę Limmi
  • jogurt naturalny 150ml
  • cukier do smaku - można zastąpić brązowym cukrem

Warzywa,owoce (surowe) ścierami na grubszych oczkach. Z podanych składników przygotowuję sos Kwestia cukru/soku z limonki należy dodać wg własnych upodobań - do smaku. Sałatka najlepsza jest po chwili tzw.odstania gdy się smaki zgryzą.

Smacznego!

1 komentarz:

  1. Taka prosta surowka a przyznam się, ze nie robiłam jej jeszcze w domu. Owszem znam te smaki bo jadłam w wielu restauracjach (głównie do obiadków domowych, byłą to chyba moja ulubiona wersja surówki dodawanej do takich obiadów) ale jakoś nigdy nie miałam pomysłu na to aby przygotować ją samodzielnie. Królują u mnie pomidory ze śmietaną oraz tradycyjna mizeria.

    Trzeba będzie chyba nico zmienić zwyczaje oraz któregoś dnia przygotować sobie w domu taką surówkę bo narobiłaś mi tutaj prawdziwego smaka :)

    OdpowiedzUsuń